Translate

piątek, 3 maja 2013

Pierwszy post musi być bezsensowny.

Cześć. Nie znasz mnie, więc nie oceniaj. 
Mam na imię Klaudia. Mam 16 lat. Jestem ze śląska i tyle informacji narazie powinno wam wystarczyć ; )  Będę tutaj pisać wszystko co tylko chcę. Będą to jakieś opisy, może opowiadania, prywatne myśli, cytaty i sentencje. Dopiero zaczynam, więc ten blog może wyglądać trochę kiepsko, no ale "NIE OCENIAJ KSIĄŻKI PO OKŁADCE" ; )) Jeśli się zagłębicie może wam się spodobać. Jeśli chcecie to komentować, to róbcie to z sensem. Naprawdę denerwują mnie komentarze typy "hahaha... jaka głupia. zrobiła błąd/źle sformułowała zdanie/zrobiła literówke" ... Nie jestem nauczycielem języka polskiego i jestem TYLKO człowiekiem, więc mogą mi się zdarzać błędy. Więc powtarzam 'CHCECIE KOMENTOWAĆ, TO RÓBCIE TO Z SENSEM'. Narazie tyle o mnie wystarczy, a pierwszy wpis zawsze musi być bezsensowny więc macie takie badziewie na sam początek . Tu kilka info dodatkowych :
Kontakt :
e-mail : loveisnothingspecial@gmail.com
Moje Strony :
tumblr : hope-last-to-die.tumblr.com

ask : 
http://ask.fm/loveisnothingspecial

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już się bierzesz za komentowanie, to niech to chociaż będzie sensowne .