Translate

poniedziałek, 1 lipca 2013

Samotność, która o nic nie prosi i niczego nie obiecuje.

` . Nigdy nie mów komuś, kto przeżywa głęboki ból: ”wiem, co czujesz”. Nie wiesz.

` . Wiem jak trudno jest uwierzyć kiedy wszystko traci sens.

` . Wiesz dlaczego mam swój świat? Bo ten co jest wcale mi się nie podoba.

` . Człowiek w życiu musi walczyć nie tylko ze światem, ale również i z samym sobą…

` . Jest taki dzień, że po prostu, w pewnym momencie musisz się kurwa rozpłakać.

` . Najgorsze jest jak w jednym momencie wali się wszystko to co dawało ci chęć do życia…

` . Stoisz przede mną i krzyczysz mi w twarz, że kochasz. Szkoda tylko, że nie wiesz którą z nas.

` . Gdybyś teraz przyszedł i powiedział, że kochasz, miałabym dylemat : dać ci w ryj czy pocałować.

` . Lepiej udawać szczęśliwą, niż tłumaczyć każdemu co mi jest…

` . Prostytutka to zawód a dziwka to charakter.

` . Trzeba umieć kochać życie, nawet jak to życie nie kocha nas.

`. Nie czekaj, aż napisze. Może On wcale nie myśli o Tobie w taki sam sposób, jak Ty o Nim. Pewnie wyszedł teraz z kumplami i wróci późną nocą, a Ty nie jesteś Jego pierwszą myślą w żadnej minucie. Nie wspomina chwil z Tobą spędzonych, nie czyta dziesięć razy tych samych wiadomości, bo pewnie już dawno je usunął. Myśli o Tobie, jak o każdej innej dziewczynie minionej przed chwilą na ulicy. Co z tego, że wymieniliście parę uśmiechów, kilka słów i masę spojrzeń. Tylko dla Ciebie czas poświęcony dla Niego, znaczył dużo. To Ty starałaś się być tam, gdzie On powinien pojawić się w danej chwili. Ubiegałaś się o spotkanie z Nim, o krótką niezobowiązującą rozmowę. Ubzdurałaś sobie to wszystko. Chciałaś by Cię pokochał, byś była dla Niego wszystkim. Pragnęłaś być Jego całym światem, a On nawet nie starał się być w Twoim świecie.

` . Mówią ''Bądź sobą!'', a każą brać przykład z innych.

` . Najgorzej, gdy ktoś jest dla Ciebie wszystkim, a Ty dla niego nikim.

` . Jeśli chcesz o czymś zapomnieć, oznacza to ze nie możesz przestać o tym myśleć…

` . No cóż, życie jest życiem.

` . Bóg ukrył piekło w samym środku jej serca. Ból chorób, strach o niego jeszcze to podkręcał. Nie chciała nic prócz bycia przy nim. Ten naćpany kretyn nigdy tego nie rozkminił.

` . Czy mogę chociaż wiedzieć, kiedy znów dostane kopa w dupę od życia?

` . Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale...

` . Miłość cier­pli­wa jest, łas­ka­wa jest. Miłość nie zaz­drości, nie szu­ka pok­lasku, nie uno­si się pychą; nie jest bez­wstyd­na, nie szu­ka swe­go, nie uno­si się gniewem, nie pa­mięta złego; nie cie­szy się z nies­pra­wied­li­wości, lecz współwe­seli się z prawdą.

` . Ktoś: Musisz się więcej uśmiechać.
Ja: Musisz się odpierdolić.

` . Jeśli komuś nie podoba się to kim jestem, to ma problem i musi się z tym pogodzić, bo ja nie kiwnę palcem by coś ze sobą zrobić!

` . Nie ty za mnie umrzesz wiec nie mów mi jak mam żyć.

* * *

Dziękuje za ciepłe słowa Kukardce i naprawdę cieszę się, że ktoś to czyta ^.^ W najbliższym czasie kolejny rozdział ; ))

4 komentarze:

  1. mega <3
    wszystkie są super ;*
    zapraszam czasem do mnie, jak bd miała ochotę i czas ;* http://lostdream55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuuuje <3 wpadam już od jakiegoś czasu i twój też jest świetny ; *

      Usuń
    2. ooo bardzo dziękuję <3

      Usuń
  2. 51 year-old Sales Representative Rheta Kleinfeld, hailing from Gaspe enjoys watching movies like Mysterious Island and Basketball. Took a trip to Chhatrapati Shivaji Terminus (formerly Victoria Terminus) and drives a XF. mozna zajrzec tutaj

    OdpowiedzUsuń

Jak już się bierzesz za komentowanie, to niech to chociaż będzie sensowne .