Translate

piątek, 24 maja 2013

Jeśli ma się dla kogo wstawać kocha się nawet poniedziałek. No i teraz rozumiem dlaczego ich nienawidzę.

` . Będziesz próbował zapomnieć, szukał sobie zajęć by nie myśleć, ale przejdziesz koło ławki na której siedzieliście razem i wszystko wróci.

` . Wspomnienie pierwszej miłości zawsze będzie chociaż małą cząstką Twojego życia, o której będziesz pamiętał niezależnie czy tego chcesz, czy nie... Więc nie mów mi, że mam o Tobie całkowicie zapomnieć.

` . Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać, że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj dziś.

` . I powiedział, że następną kobietą, którą będzie tak kochał, będzie nasza córeczka.

` . Przywitał mnie inaczej... Już wtedy wiedziałam, że coś jest nie tak.

` . Bo nigdy nie myślisz, że ostatni raz jest ostatnim razem. Myślisz, że będzie więcej. Myślisz, że masz wieczność, ale nie masz.

` . Może nadszedł już czas by pogodzić się z faktem, że nawzajem robimy sobie w głowie niepotrzebny burdel i po prostu się pożegnać?

` . Czasem mam wrażenie, że niektórzy ludzie wiążą się ze sobą tylko dlatego, że fajnie jest zmienić status na Facebooku

` . Była ideałem – mógłbym się zakochać, ale częściej niż inne latała na prochach.

` . Każdy z nas był zakochany w kimś kto nie zasługiwał na to uczucie.

` . Kiedy po raz czterdziesty sprawdziłam czy nie napisałeś stało się oczywiste, że coś jest nie tak z telefonem.

` . W tym wszystkim jedna myśl, że jesteś Ty.

` . Bała się, każdego najmniejszego gestu, bo wiedziała, że dla niego nie będzie to znaczyć nic, a dla niej będzie znaczyło wszystko.

` . I szczerze mówiąc to nigdy nie spodziewałam się, że wszystko to, czego szukam, zostało ukryte właśnie w Tobie.

` . - Zapomnisz mnie?
    - Prędzej zapomnę jak się oddycha.

` . Łzy to nie wstyd, to oznaka, że cholernie Ci na czymś zależy.

` . Kocham to, jak w środku naszego pocałunku, czuję jak się uśmiechasz

` . Uzależniasz, wiesz ?

` . Kochanie, mam prośbę… Przekaż swojej lasce, że jak jeszcze raz zareaguje śmiechem na mój widok, to jej tak wyjebie, że pomyli wakacje z feriami zimowymi… I się skończy NARODOWY DZIEŃ OCHRONY KUREWSTWA.

` . Może widzę Cię już ostatni raz. Chodźmy stąd. Nie chcę wiedzieć, że jutro może Cię zabraknąć.

` . Miłość nie daje człowiekowi wyboru – przewraca wszystko do góry nogami.

` . I choć tyle razy mnie skrzywdziłeś i tyle razy się na tobie zawiodłam…Mimo że tak bardzo jestem dla ciebie obojętna to nadal Cię kocham, nie wiem dlaczego? Nawet nie jesteś wart kogoś takiego jak ja.

` . Uczucia są częścią świata, którego nie znam, świata, w którym nie istnieje ani czas, ani przestrzeń, ani granice.

` . Przepraszam, że nie jestem doskonała, że nie noszę metrowych szpilek, że jestem poddana nałogom i nie jestem dla Ciebie zbyt dobra.

` . Bezwstydnie całować Cię na środku ulicy. A niech się patrzą niech wiedzą jaka jestem szczęśliwa przy Tobie.

` . Potrafiła byś być z facetem, wiedząc, że jeśli jego była kiwnie nawet palcem, on wróci do niej?

` . Gdyby nie ta moja cała pieprzona teoria na temat miłości, byłbyś dla mnie kurewsko ważny

` . Tęsknisz za nim jednocześnie wiedząc że nie powinnaś.

` . Być przy nim, tak po prostu i nic więcej.

` . Marzyć - to nic innego jak oszukiwać siebie...

` . Nie mam ADHD, ani nie jestem psychopatką. Ja po prostu korzystam z życia, jak najlepiej mogę.

` . Wiesz, czasem bywa tak, że nie wiesz co ze sobą zrobić. A moim marzeniem jest nabita lufa, butelka żywca i dobre towarzystwo.

` . Jeśli możesz żyć wiecznie, to musisz wiedzieć po co żyjesz.

` . Nawet nie wiesz jak cholernie boli uczucie kiedy palisz trzeci papieros po papierosie a z oczu lecą Ci łzy których nie umiesz powstrzymać.

` . Jeżeli nie doznasz cierpienia, nigdy nie przekonasz się czym jest prawdziwe szczęście.

` . Najbardziej zbyteczna rzecz w nieszczęściu to łzy.

` . Przychodzą takie momenty, kiedy nawet żaden wulgaryzm nie jest w stanie ich ująć.

` . Dobrze wiem, że słyszysz mój krzyk, kiedy mijamy się milcząc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już się bierzesz za komentowanie, to niech to chociaż będzie sensowne .