Translate

sobota, 4 maja 2013

Odchodzac zabrał moją dusze i zostawił puste ciało.

` Każde 60 sekund smutku, to minuta radości, której nigdy nie odzyskasz.

` Oszczerców pierdole, bo to leży w mej naturze.
Spróbujcie powiedzieć coś w twarz jebani tchórze.

` Znienawidził mnie, bo było mu wstyd jak bardzo mnie skrzywdził.

` Pytasz mnie kim jestem ? Jestem tylko osobą na twojej drodze. Osobą, którą zapomnisz tak szybko, jak szybko poznałeś.

` I niech za każdy ból w duszy, dziś życie wstrzyknie mi morfinę .

` A dziś? Dziś mam cię jedynie w sercu narysowanym kilka miesięcy temu w jakimś tam zeszycie.

` I kochał ją tak mocno jak nikt inny. Kochał – czas przeszły.

` Tracisz kogoś. Boli jak cholera, ale wiesz, że tak będzie lepiej, że ta osoba będzie szczęśliwsza... Ale nadal jesteś gotów zabić za nią.

` I najlepsze uczucie to nie to kiedy mówią w budzie w piątek, że kończycie wcześniej. Nie to, kiedy najebiesz, zaćpasz czy zjarasz się z kumplami. Nie to, kiedy coś ci się udaje. Nie to, kiedy masz orgazm. Nie to, kiedy jesz Nutelle. Nie to, kiedy spotykasz jednorożca. Najlepsze uczucie jest wtedy, kiedy wiesz, że cały świat nawali, a jedna osoba zawsze będzie.

` Zamykam mój kolejny rozdział życia, otwieram nowy i oficjalnie ogłaszam, że Ciebie w nim nie będzie.

` Czy to racjonalne, żeby kochać kogoś, kto nawet nie wie o Twoim istnieniu ?

` Potrzebujesz dowodów ? Zapewnień ? Ja tylko miłości...

` Bo jakby kochał, to by kurwa był! Nie umiałby pomóc, ale by był! I to by wystarczyło!

` Nigdy nie odejdziesz... Nie pozwolę zabrać Ci ze sobą wszystkich naszych wspomnień...

` - Kochanie, zamknij oczy. Widzisz naszą przyszłość?
  -  Nie. Widzę tylko ciemność.
  -  No właśnie. Bo nasz związek nie ma przyszłości, tylko szarą codzienność. Właśnie nią jest ta ciemność którą widzisz.

` I będę szczęśliwa ! Nawet gdybym miała sobie to szczęście kurwa namalować...

` To wszystko bez Ciebie straciło jakikolwiek sens. Dni są strasznie puste, a wieczory samotne. Małpa ani Słoń nie potrafią tego zmienić, a wypady ze znajomymi nie dają takiej satysfakcji jak kiedyś. Żaden uśmiech nie jest tak samo szczery, a każda łza daje coraz więcej bólu... I to nie prawda, że czas leczy rany.

` - Stój ! Zaczekaj !
  - Bo co ?
  - Bo cie kocham.
  - To chyba najwidoczniej nie poznałeś jeszcze mojej przyjaciółki... Jest ładniejsza i mądrzejsza. Stoi za tobą.
  - Ale tu nikogo nie ma...
  - No widzisz... Bo gdybyś kochał, to byś się nie odwrócił.

` Mówią „zapomnij o nim”. Szkoda tylko, że nie zdają sobie sprawy, że zapomnieć o nim, to tak jak zapomnieć o oddychaniu. Więc mam się udusić?

` I prawie się udusiła, ale w porę zorientowała się, że oddycha się powietrzem.

` Czasami zależy nam na kimś bardziej niż powinno...

` Na pierwszy rzut oka nie widać, że kocham.

` Kaleczyłeś mnie słowami, jednak najbardziej raniło twoje milczenie.

` Nawet nie wiesz, jak cholernie boli uczucie, kiedy palisz papieros po papierosie, a z oczu lecą Ci łzy których nie umiesz powstrzymać.

` Usuń z Facebooka: Gotowe
  Usuń z gg: Gotowe
  Usuń z telefonu: Gotowe
  Usuń z serca: Błąd

` - Spać mi się chcę.
  - To czemu nie idziesz?
  - Bo ON jest  ”dostępny”.
  - No i co z tego?
  - Może napisze...

` Moje szczęście chodzi, uśmiecha się, rozmawia i czasami do mnie pisze.

` Jeżeli ktoś sprawia, że się uśmiechasz to nie udawaj, że to nic nie znaczy.

` Pytasz mnie kim jestem? Jestem tylko osobą na twojej drodze. Osobą, którą zapomnisz tak szybko, jak szybko poznałeś.

` Jeśli zapomniałeś moje imię znaczy to, że nigdy nie było na tyle ważne, byś je chciał zapamiętać, prawda?

` Byłeś... A tego się nie zapomina.

` I nie ważne czy to szczęście trwa godzinę, minutę czy moment. Najważniejsze, że potrafię nadać mu imię... Twoje imię.

` Gdyby jutra miało nie być, zadzwoniłabym do ciebie i powiedziała ci jak zajebiście mi zależy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Myślę, że coś z tego będzie i się wam spodoba ; ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już się bierzesz za komentowanie, to niech to chociaż będzie sensowne .